krz1982, a ja ci proponuje pojechać do skody i zamówić oryginalną książkę obsługi, kosztuje 35 zeta i zawsze ją będziesz miał przy sobie :wink:
Pęcherzyk powietrza
Zwiń
X
-
Pęcherzyk powietrza
Cześć Wszystkim,
mam pytanie , dziś zauważyłem po 3 godzinach postoju pęcherzyk powietrza około 4 cm długości w przewodzie od filtra do pompy. Czy to może mieć wpływ na kiepskie odpalanie autka rano? Dodam że nie odpala ono z rana rewelacyjnie (zwłaszcza przy niskich temperaturach). Nie to żeby trzeba było długo kręcić ale tak trzeba go trochę przytrzymać na rozruszniku żeby zaskoczył. Potem poprzebiera trochę i za moment pracuje ok.
-
-
najprawdopodobniej przez te lewe powietrze auto gorzej odpala,
a czy przypadkiem nie ma spadków mocy podczas jazdy :?: szarpania auta :?:
musisz sprawdzić wszystkie połączenia, opaski, szczelność filtra paliwa itp.Nie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...
Komentarz
-
-
proponuję zająć się tym i to szybko, żeby uniknąć naprawy pompy
tak jak pisałem, może gdzieś opaska poluzowana, może gdzieś przewód przetarty, sprawdź dokładnie ...
pamiętaj, że na postoju silnik ma mniejszą prędkośc obrotową i jakoś sobie radzi ...Nie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...
Komentarz
-
-
ok...co do tych spadków mocy to pedał gazu robi się czasem gąbczasty i czje po prostu że autko nie ma takiego "jadu" jak powinno.
[ Dodano: Wto 14 Paź, 08 21:31 ]
ok...co do tych spadków mocy to pedał gazu robi się czasem gąbczasty i czuje po prostu że autko nie ma takiego "jadu" jak powinno. Miałem już kiedyś kilka razy inne dziwne objawy http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...zapowietrzenie ale same ustąpiły natomiast zapalanie na zimnym silniku pozostało .
Komentarz
-
-
sprawdź zawór, może jak trochę postoi to paliwo się cofnie i zanim zaciągnie to trochę pokręci,
ale ja osobiście zacząłbym od sprawdzenia całej instalacji - zrobisz to sam i nie jest czasochłonne :roll:Nie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez michal77a czy ten zaworek jest przy filtrze (zintegrowany z nim?),
a filtry cały czas od tego samego producenta ??
kiedyś w pracy mieliśmy taki przypadek, że przyszły filtry wadliwe (rozszczelnione) i brały "lewe" powietrze, cośmy się mieli to tylko naszeNie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...
Komentarz
-
-
...nie wiem czy od tego samego...po prostu zawoziłem do warsztatu i mi wymieniali. Nikt na te filtry wcześniej nie narzekał (dobry mój kolega tam pracuje to i nie mam powodów mu nie wierzyć). Tak nawiasem mówiąc poproszę go t może coś znajdzie (jakąs nieszczelność). A czy przy samej pompie jest możliwośc zapowietrzenia?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez michal77A czy przy samej pompie jest możliwośc zapowietrzenia?
w pompie paliwa przykładu nie podam,
ale kilka dni temu trafiła mi się na serwis minikoparka z pękniętą pompa hydrauliczną, prawie nowa maszyna i pękło ... zdarza się, więc wszystko jest możliwe...
sorki za OT - odbiegłem od tematu
mnie to w sumie już teraz niewiele dziwi :PNie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...
Komentarz
-
-
BZDURY, BZDURY, BZDURY. Nigdy nie spotkałem się aby pęcherzyki powietrza były przyczyną spadku mocy, trudnego odpalania na zimno...itd. Można to między bajki włożyć. Moja octavka od nowego ma pęcherzyki w dolocie do pompy i co?....i nic. Octavka kumpla ostro stuningowana i tez ma pęcherzylki w dolocie i co?...i nic! Wymieniałem w niej węże, oringi na zaworze dwudrożnym w filtrze,opaski bo na forum pisali, że to powietrze to najgorsze zło;P...i co? I dalej mam pęcherzyki w dolocie...i nic się nie dzieje...
Komentarz
-
-
bielinek, zasięgnąłem wczoraj jeszcze języka u kolegi z forum i potwierdził mi Twoją hipotezę, ponoć O1 ma z tym problemy :?
tylko skąd się to bierze :?: może warto sprawdzić, może u michal77, pomoże ... :roll:
z drugiej strony widocznie pęcherz powietrza utrzymuję się cały czas w przewodzie i nie dochodzi do pompy skoro nic większego się nie dzieje (awaria)
być może błąd technologiczny ... :PNie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...
Komentarz
-
-
...u mnie nie utrzymuje się. Wczoraj jak psałem mial on długość około 4 cm i był spory. Po odpaleniu auta zniknął i dziś rano pokazał się już mniejszy 1 cm. Kiedy auto chodzi nie widzę żadnego pęcherzyka.
[ Dodano: Sro 15 Paź, 08 21:13 ]
...niezaprzeczalnym jest jednak fakt, że im zimniej tym gorzej odpala. Kąt wtrysku ustawiony i po pewnym czasie sprawdzony powtórnie i jest podobno OK, świeczki też wymienione chociaż przy dodatnich temp. podobno nie maja wpływu :roll:
Jeszcze zastanawia mnie czujnik temp. bo ma on poizolowane kabelki czyli kto coś tam dłubał wcześniej. Niby komp nie wyrzuca błędów ale może.....
Komentarz
-
-
michal77, sorki, że trochę namieszałem z tym powietrzem :wink:
ogólnie zamysł był dobry, okazało się że to przypadłość dużej liczby O1.
ale jak sprawdziłes, to spać spokojnie będziesz, że to nie to i możesz się skupić na dalszych poszukiwaniach
sorki za OTNie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...
Komentarz
-
-
michal77, ja mam podobną sytuację co Ty, wczoraj wymieniłem filtr paliwa + opaski na skręcane oraz oringi na zaworku i za pierwszym odpaleniem było OK a później znowu pęcherzyk powietrza się pojawił. Zaobserwowałem jeszcze jedną sytuację, jeżeli zostawię samochód pod górkę to rano ciężko zapala tzn. odpali obroty spadną i zonk... za drugim razem już jest OK, natomiast jeżeli samochód jest z górki to odpala bez problemów... Daj znac czy coś udało Ci się wykombinować...
VAG pokazywał błąd czujnika temperatury, więc go wymieniłem, kąt wtrysku sprawdzałem bodajże w lipcu i był OK, świecie też OK.
Komentarz
-
Komentarz